  • Data: 2003-02-17 20:23:58
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Albercik wrote:
    > Masz ochote poogladac strony erotyczne a nie wiesz jak uzywac komputera to
    > wypozycz kasete wideo. Taniej i bezpieczniej.

    To kaseta wideo umożliwia ogladanie stron erotycznych?
    Pytanie oczywiście retoryczne.

    > Nie sądzisz że to nie jest wina telekomunikacji?

    Właśnie sądzę, że JEST to wina telekomunikacji. Nie tylko nie zabezpiecza
    swoich klientów, lecz wręcz stworzyła idealny system do wyłudzania od nich
    pieniędzy.

    > To samo jakby Ci zabronili postawić faks, lub ograniczyli faksy tylko
    > do 2 linijek.

    Nie. Nie jest to samo.

    > Mowa byla w kontekście TP.SA - to nie jest ich problem.
    > Oni nie robią nic nielegalnego.

    Nie. To ich problem. Oni firmują tą usługę, oni na niej zarabiają i do nich
    należy 100% zabezpieczenie klientów przed oszustami.
    Nie widzę nawet dyskusji w tym temacie bo jest to dla mnie rzecz oczywista.

    > Skargę składaj do producenta "programiku" oraz do osoby która wykupiła w
    > TP.SA numer. A najlepiej na producenta i firme - wlasciciela numeru 0700 do
    > prokuratury.

    TP SA ukrywa nawet przed reklamującymi do kogo poszły pieniądze.
    Ciekawe, prawda ? ;(

    > Jaka firma? Telekomunikacyjna??? Możesz przytoczyć jakiś przykład?
    > Cos mi sie wydaje ze nadal bujasz w oblokach.

    Tak. Firma telekomunikacyjna. Straciłaby wszystko co zarobiła na
    tym procederze i jeszcze musiałaby płacić horrendalne odszkodowania
    za nerwy i straty moralne klientów.
    Jaka firma? Poczytaj o ugodzie rządu federalnego USA z firmą, która
    utrudniła klientom rezygnację ze swoich usług, także erotycznych przez
    sieć. Kosztowało ją to ponad 900 mln dolców.

    > Widzę, że wyciąłeś fragment o innych systemach, ktore nie umozliwaja zmiany
    > numeru Dial-Up (np. Linux). Wiec jednak Microsoft tez mozesz podac do sądu
    > za to ze wypuszczają badziewne systemy operacyjne, a jakiś koleś z nożem
    > zmusił Cię do ich używania.

    System nie ma żadnego znaczenia w tej kwestii.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm