  • Data: 2003-02-16 01:16:44
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba znana wszem i wobec jako Elita.pl zamieszkała pod adresem
    <b...@e...pl>
    w artykule <news:3E4CD627.7FD6D9BA@elita.pl> napisała w ten deseń:

    > Ale dlaczego? Może on chce dzwonić na 0-700?
    > Oczywiście wtedy kiedy naprawdę chce, a nie nieświadomie.
    > I jeszcze ma za to płacić !?

    To powiedz mi tylko jedno - po czym TPSa ma poznać, czy teraz Kowalski
    chce oglądac strony z gołymi babami i płacić za to jak za zboże łącząć
    sie przez 0-700 czy tez może Kowalskiemu zainstalował sie dialerek? Jak
    łączy się z chęcią to przewody bardziej sie nagrzewają? Czy też po tym,
    że słychać niedwuznaczne chrząkanie przy monitorze i odgłos oblizywanych
    ust? ;-)

    Tatiana