  • Data: 2003-02-18 06:27:15
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Ale co odpalam? Ściągam sobie plik film_porno.exe i odpalam, żeby obejrzeć.
    > A tu mi wyskakuje okienko IE z ikonkami do wyboru różnych filmików i przyciskiem
    > "Wchodzę". No to wchodzę.

    a czemu przed tym nie przeczytasz regulaminu?

    [ciah]
    > Czy trzeba tu jeszcze coś dodawać?

    nie widze zastosowania tego art. jeśli chodzi o dialery.

    > Nie ma "połącz" jest "wchodzę", a na dodatek w okienku "połącz w razie
    > rozłączenia połączenia", choć... sam dialer je rozłącza !

    ok, jest "wchodze" - ale niżej jest regulamin, który powinieneś przeczytać

    > No popatrz. Oczywiście to standard, że programy CHOWAJĄ się na pasek, przez
    > kliknięcie na krzyżyk, a nie zamykają. Po prostu normalka.

    bardzo często się tak zdarza. Kazaa, Winamp, Flashget, GG, ICQ, Tlen.. i
    setka innych.

    > I myślę, że sąd uzna tak samo.

    a założyłeś już sprawe?

    > A wtedy niech ręka boska ma pieczę nad tymi co mają akcje TP SA ..

    LOL :)) Arnoldzik niszczy nam TPSA..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl