  • Data: 2003-02-18 13:47:05
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream wrote:
    > nie widze zastosowania tego art. jeśli chodzi o dialery.

    Doprawdy? A ja jakoś nie widzę by gdziekolwiek było wyłączenie
    dialerów z działania tego artykułu.

    > ok, jest "wchodze" - ale niżej jest regulamin, który powinieneś przeczytać

    Ale nie czyta.

    > bardzo często się tak zdarza. Kazaa, Winamp, Flashget, GG, ICQ, Tlen.. i
    > setka innych.

    Skąd można je wyłączyć. Tego nie.

    > a założyłeś już sprawe?

    Nie. Ciągle prowadzimy korespondencję reklamacyjną z TP SA.
    W końcu im więcej podkładek w sądzie tym lepiej. :)

    > LOL :)) Arnoldzik niszczy nam TPSA..

    Nie mam takiej mocy. TP SA niszczy się sama.
    A raczej jej właściciele pozwalają zarządowi zniszczyć firmę, bo to
    oni będą na tym procederze najbardziej stratni.

    Ale wiesz co? Podsunąłeś mi teraz genialną myśl!
    Dzięki za owocnę dyskusję!

    pozdrawiam
    Arek

    --