  • Data: 2003-02-18 14:11:09
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Uuuuuuu!!! Toż to dla mnie rewelacja! Więcej takich perełek poproszę!

    może teraz Twoja kolej.. wywiąż się ze swoich zobowiązań i pokaz mi te
    dialery, które dzwonią same, zmieniają ustawienia w systemie, nie mają
    regulaminu, itp

    > Rozłącza połączenie,

    to logiczne, żeby połączyć sie na 0700 musi rozłączyć istniejące połączenie

    > przestawia ustawienia w systemie

    np jakie przestawia?

    > Czy użytkownik o tym wie, ma tego świadomość? Nie, nie ma.

    nie ma, bo widocznie nie przeczytał regulaminu

    > Nie ma to znaczenia. Liczy się, czy celowo została wykorzystana
    > czyjaś nieświadomość, ba! Liczy się to, że dialery celowo zostały
    > tak skonstruowane by ludzi dymać.

    Idziesz sobie do sklepu, ładujesz do koszyka chleb, masło, wędliny,
    serek topiony, mleko, itp, potem idziesz do kasy i robisz wielkie oczy
    "jak to, to za to trzeba płacić? przecież jak wchodziłem do sklepu to
    nikt nie powiedział!". Nie obchodzi Cie już to, że cena jest na metce
    która jest przyklejona do produktu?

    Tak samo i tutaj - ktoś uruchamia dialer, a cene i numer telefonu ma w
    regulaminie! Nikt nikogo nie "dyma".

    > Gdyby ktoś chciał działać tu uczciwie to jaki problem zrobić je uczciwie?
    > Żaden, prawda?

    powiedz jak to jest wg Ciebie "uczciwie"

    > Nie mój problem.

    to była prosta analogia do tego co wypisujesz

    > Ależ cały czas robimy. Myślisz, że dlaczego temat włazi na łamy mediów?

    LOL :)) Zapewne przez to, że Arni i jego STI robią szum :)))

    > Powienien, ale nie musi.

    ależ oczywiście, że _MUSI_! Każdą umowe trzeba czytać przed podpisaniem.
    Każde prawo, każdą ustawe, wszystko na co masz sie zgodzić, abyś mógł to
    zrobić świadomie. Tutaj tak samo - klika "połącz" = zgadza sie z umową.

    > Nie pytałem o nazwisko lecz o otwarcie przyłbicy, pokazanie twarzy.

    niestety, nie mam obowiązku pokazywania Ci mojego wizerunku.

    > Jaki Kamil Rydzyński? Z Wólki Stalowej? Wąchącka?

    z Warszawy. Adres też podać?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl