  • Data: 2003-02-18 06:19:08
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > I pewnie przez przypadek zamiast słowa: "instaluj" jest "wchodzę",
    > a program wygląda identycznie jak okienko Internet Explorera?

    nie ma nigdzie "instaluj", bo program sam sie instaluje gdy go uruchomisz

    > Bajać to my, ale nie nam.
    > Nieprawda. Mam dialery, które "same dzwonią" na 0-700, wcześniej rozłączając
    > połączenie po naciśnięciu przycisku: wchodzę lub jemu podobnego.

    niezbyt rozumiem? Masz takie, które same dzwonią na 0700, ale potem
    piszesz, że jednak nie same, tylko po naciśnięciu przycisku?

    Jak masz takie, które _same_ zadzwonią mi na 0700, to pokaż, bo nie
    uwierze. Tylko sie teraz nie wymiguj.

    > To przeglądnij sobie dobrze dialery, a na pewno znajdziesz takie
    > gdzie trzeba niezłej ekwilibrystyki i pomyślunku by... przewinąć suwakiem.

    to pokaż mi taki.

    > Jasne! Genialne! To takie proste - dyć wszystkie programy się tak
    > odinstalowują i zamykają! Nie Alt+F4, nie zwykłym kliknięciem na krzyżyk,
    > tylko w prostacki sposób CTRL+SHIFT+krzyżyk

    wystarczy przeczytać regulamin i wszystko będzie jasne.

    > Buacha cha cha cha!!!!!!

    jakieś konkrety?

    > Doprawdy? Polecam zapoznanie się z art. 286.

    polecam podanie do sądu sieci GSM, banków, dealerów samochodowych i firm
    ubezpieczeniowych

    > A to się dopiero okaże, jak się wreszcie zrobi koło tego duża zadyma.

    prosze, rób, zobaczymy.

    > Musiałbyś najpierw podać merytoryczne i rzeczowe argumenty, a nie swoje
    > mniemanie o uczciwości: "sam sobie winien".

    powinien przeczytać regulamin. Gdy chcesz rozwiązać umowe z siecią GSM
    to też w ostatniej chwili dowiadujesz sie, że musisz im za to zapłacić.
    I co, podajesz ich wtedy do sądu? O co? o to, że nie przeczytałes umowy?

    > A może Ty nie żyjący w urojonym świecie odsłonisz przyłbicę, zamiast
    > być anonimem?

    Kamil Rydzyński
    --
    best regards,