  • Data: 2003-02-17 23:42:41
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: " Cyngiel" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale co odpalam? Ściągam sobie plik film_porno.exe i odpalam, żeby obejrzeć.
    A tu mi wyskakuje okienko IE z ikonkami do wyboru różnych filmików i
    przyciskiem
    "Wchodzę". No to wchodzę. Nie ma żadnego mitycznego "instaluj", o którym
    pisałeś
    ---------------------------
    czyli chciales sciagnac???? wiec samo sie nie sciagnelo
    No wlasnie WCHODZE
    a czytales regulamin?

    Instaluj jest tylko w przypadku kontrolek active-x ladujacyh oprogramowanie

    -------------------------
    Byłem w szkole. Wyjaśnij mi jednak po co mam tam wracać i czego się douczyć

    A tego ze majac taka wiedze na ten temat moglbys zaskarzyc wszystkie umowy
    jakie sa i dopiero zrobic kariere .. a nie czepiac sie dialerow
    Nie wpadles na to ????
    ----------------------------
    Nie ma "połącz" jest "wchodzę", a na dodatek w okienku "połącz w razie
    rozłączenia połączenia", choć... sam dialer je rozłącza !

    przeczytaj regulamin jescze raz.
    ----------------------------
    No popatrz. Oczywiście to standard, że programy CHOWAJĄ się na pasek, przez
    kliknięcie na krzyżyk, a nie zamykają. Po prostu normalka

    No oczywiscie . gadu gadu icq itp.. sa ich setki tysiacy wiec czemu dialer
    nie moze?
    Przeciez to ulatia uzytkownikom korzystanie z nich . Nie trzeba go szukac po
    calym kompie.. zawsze jest pod reka. (a gdzies sie schowal)?
    ----------------------------------

    Coby nie strzępić języka po próżnicy:
    Nie spotkałem dialera, a mamy ich ździebko ściągniętych, który nie byłby
    skonstruowany tak by CELOWO WPROWADZAĆ W BŁĄD. Tu nawet nie ma mowy o durnocie
    ludzi, te dialery są "złośliwie" tak skonstruowane by naciągać Internautów.

    To ci mowie idz do sklepu wez . wszystkie dostepne karty gwarancyjne jakie sa
    i zaskarz ich do sadu .
    Tak samo zrob z umowami na telefony komorkowe. przeciez tam pisze malym
    druczkiem ..
    Na dodatek wez zaskarz banki .. bo w ich umowach o kredyty tez pisze malym
    druczkiem ..