    From: "Elita.pl" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sex strony - oszustwa
    Date: Tue, 18 Feb 2003 00:21:45 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@213.199.230.54

    Cyngiel wrote:
    > Co za debil jestes..rany gdzie sie tacy rodza..

    Sam sobie wystawiasz świadectwo.

    > Jak pisze WCHODZE to pisze zawsze po zainstalowaniu tuz przed polaczeniem sie.
    > Jak go odpalasz to go instalujesz.

    Ale co odpalam? Ściągam sobie plik film_porno.exe i odpalam, żeby obejrzeć.
    A tu mi wyskakuje okienko IE z ikonkami do wyboru różnych filmików i przyciskiem
    "Wchodzę". No to wchodzę. Nie ma żadnego mitycznego "instaluj", o którym pisałeś.

    > A czemu ma nie wygladac tak? Moze miec kazdy dowolny ksztalt i wyglad

    Jasne.

    > Byles w szkole?
    > Jak nie to idz z powrotem i sie doucz.

    Byłem w szkole. Wyjaśnij mi jednak po co mam tam wracać i czego się douczyć.
    Art. 286 p.1.
    "Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do
    niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą
    wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do
    należytego pojmowania przedsiębranego działania"

    Czy trzeba tu jeszcze coś dodawać?

    > A jaki to jest dialer co sam dzwoni?
    > Bo z reguly po kliknieciu polacz .. nastepuje laczenie z platnym
    > numerem 0 700 Co jest zreszta napisane w instrukcji.

    Nie ma "połącz" jest "wchodzę", a na dodatek w okienku "połącz w razie
    rozłączenia połączenia", choć... sam dialer je rozłącza !

    > No jasne przeciez dialer to nie strona sieci www a zupelnie oddzielny
    > program . I nie da sie tak odinstalowac.Sposob odinstalowywania jest podany w
    > licencji. Mozna go zamknac lub schowac na pasek klikajac krzyzyk.

    No popatrz. Oczywiście to standard, że programy CHOWAJĄ się na pasek, przez
    kliknięcie na krzyżyk, a nie zamykają. Po prostu normalka.

    [..]
    > mozgu ..to u ciebie . lampka od rezerwy plynu ..zgasla w wieku 10 lat?

    Ale po co te głodne teksty? To ma być przykład Twojej rzeczowej dyskusji?
    No i dlaczego nadal się ukrywasz jako anonim? Wstydzisz się pokazać twarz?

    Coby nie strzępić języka po próżnicy:
    Nie spotkałem dialera, a mamy ich ździebko ściągniętych, który nie byłby
    skonstruowany tak by CELOWO WPROWADZAĆ W BŁĄD. Tu nawet nie ma mowy o durnocie
    ludzi, te dialery są "złośliwie" tak skonstruowane by naciągać Internautów.

    I myślę, że sąd uzna tak samo.
    A wtedy niech ręka boska ma pieczę nad tymi co mają akcje TP SA ..

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm