    From: "Danusia" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sędziowie i prywatyzacja służby zdrowia
    Date: Thu, 24 Jun 2010 14:52:51 +0200

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości
    news:4c2312e1$1@news.home.net.pl...

    > Co za porabana argumentacja.
    > Po pierwsze, dzis juz istnieja calkowicie prywatne i nie leczace za
    > pieniedze NFZ szpitale, przychodnie.
    > Po drugie, co napisalem wyzej, prywatnych jest okolo 90% przychodni w
    > Polsce. Skomercjalizowanych szpitali okolo 50%.

    Ty nie wiesz o czym piszesz. Prywatny to taki który ma prywatnego
    właściciela. Żadna przychodnia NZOZ nie ma prywatnego właściciela np. pana
    Kowalskiego czy pana Nowaka. Każdy NZOZ który przyjmuje na osiedlu w miejsce
    państwowych przychodni dzierżawi budynki, pokoje, wyposażenie i w każdej
    chwili można go wywalić na zbity pysk. Taki to prywaciaż w około 90%
    przychodni.
    Skomercjalizowanych szpitali jest mniej niż 10% więc piszesz bzdury i
    brednie.
    Ja nie jestem przeciw prywatnej służbie zdrowia, niech sobie zbudują
    przychodnie i szpitale, a nie uwłaszczają się na tym co myśmy zbudowali.
    Ile jest szpitali i przychodni zbudowanych prywatnie od zera????

    A wogóle nie chodzi o to tylko o sędziów którzy wydają wyroki we własnej
    sprawie i są nimi osobiście jak i całe środowisko zainteresowani.
    To tak jakby sędzia rozpatrwywał odwołanie firmy która chce zbudować na
    osiedlu (w którym mieszka ten sędzia) spalarnie odpadów. Jak na to pozwoli
    to śmieciarki rozjeżdżą ulice, a jak otworzy okno w mieszkaniu to smród
    bedzie czuł jeszcze przez dwa dni po zamknięciu tego okna. Zgadnij jaki
    wyrok wyda ten sędzia????

    I o to właśnie chodzi...