  • Data: 2010-06-24 13:23:18
    Temat: Re: Sędziowie i prywatyzacja służby zdrowia
    Od: PaPi <...@...3> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty nie wiesz o czym piszesz. Prywatny to taki który ma prywatnego
    > właściciela. Żadna przychodnia NZOZ nie ma prywatnego właściciela np. pana
    > Kowalskiego czy pana Nowaka.

    Alez ma.
    Pierwsze 3 przyklady z googla :

    http://www.biznespolska.pl/ludzie/index.php?personid
    =69620

    http://www.e-podlasie.pl/wizytowka/nzoz_urologia_pod
    laska_jolanta_olszowka_wlasciciel_495396.html

    http://www.zielona-gora.po.gov.pl/index.php?id=51&id
    a=1402

    > Każdy NZOZ który przyjmuje na osiedlu w miejsce
    > państwowych przychodni dzierżawi budynki, pokoje, wyposażenie i w każdej
    > chwili można go wywalić na zbity pysk. Taki to prywaciaż w około 90%
    > przychodni.

    Pitolisz. Zajrzyj sobie do powyzszych linkow i dowiesz sie o
    wlascicielach NZOZow.
    Tutaj masz jeszcze jeden przyklad z gdanskiego podworka :

    http://www.swissmed.pl/index.php?menuGlowne=1&page=o
    nas.php

    Od podstaw wybudowany szpital i przychodnia przez PRYWATNEGO wlasciciela.
    W przychodni mozna leczyc sie ZA DARMO - tj. za ubezpieczenie NFZ.

    > Ja nie jestem przeciw prywatnej służbie zdrowia, niech sobie zbudują
    > przychodnie i szpitale, a nie uwłaszczają się na tym co myśmy zbudowali.

    Tu nie chodzi o uwlaszczanie sie ile o gospodarowanie.
    Szpitale dzialajace jako podmioty prawa handlowego nie moga np. sie
    zadluzac - wiec unika sie kolejnych oddluzen na koszt podatnikow - czyli
    nasz.
    W dodatku skomercjalizowane szpitale (nie sprywatyzowane) maja
    konkretnego wlasciciela. Jest nim na ogol samorzad.

    > Ile jest szpitali i przychodni zbudowanych prywatnie od zera????

    Nie mam pojecia.
    W Gdansku to 2 szpitale - na 6 wszystkich.
    Przychodni, nie wiem ile. Moze 5-6 jest od podstaw wybudowanych.
    Zreszta jakie to ma znaczenie ?
    Masz jakikolwiek wplyw na to co sie dzieje z majatkiem tzw. "panstwowym" ?
    Zadnego. Masz tylko i wylacznie obowiazek doplacania gdy cos nie wypali
    w panstowywm szpitali z wlasnych pieniedzy. Zadnych innych praw jako
    obywatel nie masz.

    > A wogóle nie chodzi o to tylko o sędziów którzy wydają wyroki we własnej
    > sprawie i są nimi osobiście jak i całe środowisko zainteresowani.

    Juz Ci udowodnilem, ze pitolisz glupoty.
    Jak we wlasnej sprawie ? Sedziowie sa wlascicielami prywatnych przychodni ?

    > I o to właśnie chodzi...

    Chodzi o to, ze nic nie rozumiesz z otaczajacego Ciebie swiata.