  • Data: 2007-01-04 18:32:58
    Temat: Re: Ściga mnie policja. I co teraz?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Piotr Kubiak [Thu, 04 Jan 2007 10:09:57 +0100]:

    > A miał dowód rejestracyjny?

    Jesus, a skąd ja mam wiedzieć, jak nawet nie wiem czy ktoś
    jeździł czy nie. Samochod jak stał tak stoi przecież...

    > A jak nie miał, no to spokojnie możesz mówić że samochód
    > ktoś Ci ukradł.

    No ale ja nie widziałam żeby jeździł, nic nie wskazuje na
    żadną kradzież. Stał rano jak wyjeżdżałam, stał wieczorem
    jak wróciłam. Dowód jest gdzie leżał, kluczyki jak wisiały
    tak wiszą. Nic nie wskazuje żeby ten samochód w ogóle się
    z miejsca ruszał - to co, mam jasnowidza udawać i zgadywać
    że ktoś go rąbnął a potem oddał...?

    Kira

    --
    /(o\ ~ G-G: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * mDziura * Vista-cel-pal * Poolicz mi *