  • Data: 2007-01-05 07:09:39
    Temat: Re: Ściga mnie policja. I co teraz?
    Od: Wąski <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mało prawdopodobne, bo po pierwsze nie miało to miejsca, po drugie straż
    > zrobiła foto jakieś kilkaset metrów za pasami jadąc za mną, potem gdzieś
    > zjechali. Musieliby ostro manipulować faktami i ryzykować, poza tym
    > policjant opisując mi sytuację niczego takiego nie przytoczył tylko
    > "wyprzedzanie na pasach".

    Poza tym weź jeszcze jednego z kumpli albo dwóch i niech powiedzą, że
    jechał z Tobą i nie widział, żebyście jakikolwiek manewr niezgodny z
    prawem lub zagrażający komuś wykonali. Może się "znajdzie" jeszcze jakiś
    koleś, który akurat gdzieś tam w oknie siedział i wszystko "widział" i
    również podeprze Twoją wypowiedź.

    Straż miejska to taka banda cwaniaków, która wszystkie rozumy pozjadała
    i myśli, że świat do nich należy, a tak naprawdę to zwykli
    ochroniarze-debile... tyle, że ochroniarze miasta...

    Mnie kiedyś też zatrzymali za takie coś. Gość wchodził na pasy a ja po
    przeciwnej stronie te pasy przekroczyłem i zatrzymała mnie straż
    miejska. Odmówiłem przyjęcia mandatu i zagroził mi skierowaniem sprawy
    do sądu. Powiedziałem mu: "Pisz pan bo mi się spieszy, a i na sprawę
    będę czekał z niecierpliwością..."
    To było 3 lata temu....