  • Data: 2007-01-04 18:37:07
    Temat: Re: Ściga mnie policja. I co teraz?
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Jolanta Pers [Thu, 4 Jan 2007 08:53:32 +0000 (UTC)]:

    > Albo wskażesz sprawcę, albo ukarają Ciebie.

    Na jakiej podstawie? Ja byłam kilkaset km od miejsca tego
    wykroczenia, więc nie ma możliwości żebym je popełniła.

    > Jako właścicielka samochodu odpowiadasz za to, kto ma
    > dostęp do kluczyków.

    O ile mi wiadomo, to mam obowiązek wiedzieć komu samochód
    powierzam. No i świetnie wiem komu go powierzałam: nikomu.
    Został w garażu. Mogę oczywiście stwierdzić, że powierzyłam
    go garażowi - ale ciekawa jestem jak ukarzą garaż...

    Jeśli zeznam że komuś powierzałam, to skłamię. Mam prawny
    obowiązek kłamać?

    > Możesz oczywiście zeznawać, że to de facto była kradzież,

    No to też muszę skłamać - na kradzież nic nie wskazuje.

    > bo ktoś wziął kluczyki bez Twojej wiedzy i zgody

    No to znów mam kłamać - bo nie mam zielonego pojęcia czy
    ktoś w ogóle te kluczyki ruszał...

    > ale - jeśli jeszcze przez przypadek miał dokumenty

    Tego też nie wiem, bo i skąd?

    Generalnie chodzi mi o to, czy zgodnie z polskim prawem mam
    obowiązek być jasnowidzem...?

    Kira

    --
    /(o\ ~ G-G: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * mDziura * Vista-cel-pal * Poolicz mi *