    From: mariposa doux <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ściąganie plików
    Date: Wed, 17 Aug 2005 21:49:06 +0200
    <ddm0bm$37n$1@opal.futuro.pl> <ddq2gl$rhq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <4...@g...pl> <ddq8ai$n6p$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@g...pl> <ddsov9$is7$1@inews.gazeta.pl>
    <ddssbv$5cr$1@inews.gazeta.pl> <ddstal$m02$1@opal.futuro.pl>
    <ddsu2a$cbj$1@inews.gazeta.pl> <ddt1v3$npa$3@opal.futuro.pl>
    <ddt2r9$p7$1@inews.gazeta.pl> <ddt2up$nvp$7@opal.futuro.pl>
    <ddt43c$5f4$1@inews.gazeta.pl> <ddt4gr$6vl$1@inews.gazeta.pl>
    <ddtelb$sp5$1@opal.futuro.pl> <ddth18$rkb$1@inews.gazeta.pl>
    <ddtk1g$utp$1@opal.futuro.pl> <ddup0n$m86$3@inews.gazeta.pl>
    <4...@g...pl> <de01pv$2kv$1@inews.gazeta.pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > a jak napotkasz na stronie zdjecia pedofilskie przy ktorych jest napisane
    > 16 latki to tez sciagasz ? *)
    > Myslisz ze brak rozumu zwolni cie od odpowiedzialnosci?

    Caly czas sie psrzeczamy o rozpoznawanie. Co jest latwo rozpoznac -
    dzieciaki na zdjeciach pedofilskich. I co jest trudno rozpoznac - czy
    plik mp3 jest udostepniony legalnie czy nielegalnie.

    > Jezeli serwis bylby polski policja nic nie moze zrobic,

    Ooo to ciekawe. Wejsc do mieszkania moga, a serwisu z warezem zamknac
    nie moga.

    > ale nie oznacza to ze osoba posiadajaca prawa majatkowe do
    > tych utworow nie mogla by cie cywlnie scigac.

    Mozeby i mogla. tylko... nic jej z tego nie wyjdzie, tak dlugo, az
    udowodni ze pliki pobralem nielegalnie, wiedzac, ze jest to nielegalne.

    > mylisz sie, po z atym zobacz na jakiej zasadzie on dziala, sprobuj scuagnac
    > to samo
    > uzywajac tego samego linku w odstepie 10 minutowym.

    Co zmieniaja sie linki? No ale to nie moj problem jakby, no nie? Na
    inszych serwisach wymagaja instalacji jakiegos softu, to moze to tu
    dziala, ze sie jakies linki zmienaija...

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r