  • Data: 2005-08-18 03:54:09
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    mariposa doux wrote:

    > Mozna przypuszczac, ze zemkniecie bylo spowodowane dzialaniami prawnymi.
    > tylko, mozna zgadywac. Na zachodzie jak zamykaja taki serwis to pojawia
    > sie czesto info "ten serwis naruszal prawo autorskie, przepraszamy,
    > zamkniete, wiecej nie bedzie" - a u nas? Ujm wi, za przeproszeniem. I
    > nie wiem, czy muza sciagnieta z tamtego serwisu... to mam ja legalnie,
    > czy nie?

    Cóż, jako paranoikowi mi przychodzi do głowy, że jest to niedbalstwo celowe.

    W końcu jeśli ktoś przypadkiem pamiętałby skąd ściągał pliki i
    zauważyłby na takie stronie informację jak wyżej (którą mógłby potem
    zweryfikować gdzie trzeba - bo zawsze mógł to być włam jakiegoś
    'hakiera'), to mógłny pokazować pobrane z owej strony pliki i byłby
    czysty jak łza.

    A tak może zadziałać stare motto czekistów "Dajcie nam człowieka, a
    paragraf zawsze się znajdzie."

    A zrobienie z kogoś kryminalisty to stara i sprawdzona metoda eliminacji
    osób niewygodnych dla 'grupy trzymającej władzę',

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)