  • Data: 2005-08-17 21:11:58
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > A o paserstwie nieumyślnym słyszałeś? Wielu było takich
    > poszkodowanych...

    Nieumyslne to nieumyslne. :) Nie, nie chce bronic zlodziei, ale niestety
    w internecie zlodziejem mozna stac sie przez przypadek, calkowicie
    nieswiedomie. Wchodzisz na googla, wpisujesz co cie interesuje i jzu to
    jest. Zadnych info o prawie autorskim. Klikasz i pare sekund pozniej
    jest na dysku...

    Niektore mp3 sa np. dostepne na takich warunkach "sciagnij, przesluchaj,
    masz na to dwa dni, potem skasuj lub zakup plyte".

    Inna sprawa, jakies pare lat temu powstal fajny polski serwis -
    publikowali na stronie plyty w mp3 - 2-3 plyty dziennie. Serwis wygladal
    profesjonalnie. Adres. Copyrighty. Mozna bylo nieswiadomie ssac na
    potege. Po roku serwis zniknal. Pojawila sie inna strona.

    Mozna przypuszczac, ze zemkniecie bylo spowodowane dzialaniami prawnymi.
    tylko, mozna zgadywac. Na zachodzie jak zamykaja taki serwis to pojawia
    sie czesto info "ten serwis naruszal prawo autorskie, przepraszamy,
    zamkniete, wiecej nie bedzie" - a u nas? Ujm wi, za przeproszeniem. I
    nie wiem, czy muza sciagnieta z tamtego serwisu... to mam ja legalnie,
    czy nie?

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r