  • Data: 2005-08-18 04:05:45
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > zakladam ze widziales na stronie z mp3 komercyjnymi (muzyka tej klasy
    > jaka sie znajduje na mp3000.net) napis, w ktorym admin oswiadzca ze
    > posiada autorskie parwa majatkowe i zezwala na pobieranie ?

    Próbowałem wejść na tę stronę, ale tam jest jeden wielki, za
    przeproszeniem, burdel, więc nie mam pojęcia, co tam jest, a czego tam
    nie ma.

    > nie, podobnie nie jestes gdy pobierzesz muzyke z mp3.wp.pl wkoncu o
    > przeznaczeniu tych mp3 jest wiadomo

    "Jest wiadomo"? Komu i dlaczego?

    > tak jak o pzreznaczeniu rzeczy na
    > smeitniku.

    "Koło", a nie "na". W tym miejscu czasami parkują samochody (wbrew
    zakazowi notabene).

    > tak zgadza sie, i fakt ze do pisoenki nie masz praw udowodnic niejest
    > problem. KOmpletnie zaden. A to czy sedzia uwierzy w twa niepoczytalnosc
    > (nierozroznianie zlego od dobrego) to juz inna sprawa :)

    To nie jest kwestia udowodnienia, czy mam, czy też nie mam praw do
    rozpowszechniania danego utworu.

    To jest kwestia udowodnienia, że wiedziałem, że osoba, która dany utwór
    udostępniła, tego prawa nie miała.

    A skąd niby miałem wiedzieć?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)