  • Data: 2003-02-11 17:28:33
    Temat: Re: Sciaganie mp3 dla kogos a prawo :)
    Od: "Piotr Pospieszny" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" napisał w wiadomości news:
    > Użytkownik "Papik" napisał w
    > wiadomości news:

    > Zeby bylo opisowo:-)) Klient podaje mi dokladny adres mieszkania, które
    mam
    > okraść, ba nawet komplet kluczy do niego. Moim zadaniem jest wlamac się,
    > ukraść kolorowy telewizor i komputer, dostarczyc to klientowi, moim
    wlasnym
    > samochodem
    > Nastepnie to wszystko wyceniam, biorac pod uwagę min zuzycie benzyny
    przez
    > samochód.

    Nie, nie droga kolezanko ... popełniłaś błąd w dedukcji ;)))
    Kluczy Ci nikt nie da - Ty musisz mieć własne łomy i wytrychy, tak jak
    Papik ma swoje własne oprogramowanie do ściągania mp3 :)))

    A co do reszty się zgadzam.
    Tylko nadal nie wiem czy to złamanie prawa? ;))))))))))
    Propozycja dla Papika - po wykonaniu tego dzieła skontaktuj się koniecznie
    z w...@z...org.pl - tam napewno udzielą Ci chętnie wszelkich
    informacji.
    Aha - nie zapomnij przesłac im swoich pełnych danych kontaktowych ;)))

    Pozdry
    Pośpiech