  • Data: 2003-02-11 16:52:27
    Temat: Re: Sciaganie mp3 dla kogos a prawo :)
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:slrnb4iadi.ir8.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..

    > Przyszla mi do glowy taka rzecz:<ciach>

    Zeby bylo opisowo:-)) Klient podaje mi dokladny adres mieszkania, które mam
    okraść, ba nawet komplet kluczy do niego. Moim zadaniem jest wlamac się,
    ukraść kolorowy telewizor i komputer, dostarczyc to klientowi, moim wlasnym
    samochodem
    Nastepnie to wszystko wyceniam, biorac pod uwagę min zuzycie benzyny przez
    samochód.

    > Pytanie: Czy i jak lamie tym prawo?
    > Pobieram oplate za nosnik i prace jaka wykonuje dla danego klienta..

    Z ust mi to wyjąleś:-)))))))

    HaNkA