  • Data: 2003-02-11 20:47:22
    Temat: Re: Sciaganie mp3 dla kogos a prawo :)
    Od: "Karotka_19" <t...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:slrnb4ifp4.ir8.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..

    > Po 1. pliki sa dostepne bez uzycia jakiegos hiper costam oprogramowania :)
    > jak kto woli wget,prosty ftp, badz IE dla MS Windows :)
    > Doslownie KAZDy jest w stanie to sobie zassac w dowolnej chwili
    (www.nuta.pl
    > np.) ale _nie kazdy ma do tego lacze i czas_ :)

    > ja tym bardziej..

    > Wiesz, polskie prawo jest slepe, probowalem udupic jednego spamera z
    > pl.rec.muzyka.techno i pisalem do kgp, do abuse tpsy etc, itd..
    > Kazyd rozkladal rece,ze ten koles po 1.
    > jesli spamuje to czyn ze znikoma szkodliwoscia spoleczna
    > po 2. kgp nawet nie zareagowala
> [...]

    Witam, ja nie "pirace:, ale nie powiem ze mp3 z neta nie siagam... a tu
    jeszcze jak sie ma sdi:) a tak po za tym, to wydaje mi sie ze najpierw
    musialy by z netu zniknac nagrania komerchy w mp3, a dopiero potem mozna by
    gonic takich, wystarczy przejsc po akademikach w Polsce, tam sie dopiero
    widzi caly swiat piractwa...ehh, to nigdy nie padnie, a nasze prawo jest
    takie ze i tak jak kogos zlapia to jest tylko jednostka, a szkoda...wiem jak
    to jest jak sprzedaje sie oryginalny program (swoj) a ktos go hack'uj... to
    samo musza czuc wykonawcy, no nic , rozpisalam sie, pozdrowionka dla
    wszystkich :))
    Karotka:)))