  • Data: 2003-02-11 18:17:03
    Temat: Re: Sciaganie mp3 dla kogos a prawo :)
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 Feb 2003 18:28:33 +0100, Piotr Pospieszny napisał/napisała:
    > Papik ma swoje własne oprogramowanie do ściągania mp3 :)))

    Po 1. pliki sa dostepne bez uzycia jakiegos hiper costam oprogramowania :)
    jak kto woli wget,prosty ftp, badz IE dla MS Windows :)
    Doslownie KAZDy jest w stanie to sobie zassac w dowolnej chwili (www.nuta.pl
    np.) ale _nie kazdy ma do tego lacze i czas_ :)

    > Tylko nadal nie wiem czy to złamanie prawa? ;))))))))))

    ja tym bardziej..

    > Propozycja dla Papika - po wykonaniu tego dzieła skontaktuj się koniecznie
    > z w...@z...org.pl - tam napewno udzielą Ci chętnie wszelkich
    > informacji.

    > Aha - nie zapomnij przesłac im swoich pełnych danych kontaktowych ;)))

    Wiesz, polskie prawo jest slepe, probowalem udupic jednego spamera z
    pl.rec.muzyka.techno i pisalem do kgp, do abuse tpsy etc, itd..
    Kazyd rozkladal rece,ze ten koles po 1.
    jesli spamuje to czyn ze znikoma szkodliwoscia spoleczna
    po 2. kgp nawet nie zareagowala
    po 3. koles laczy sie z modemu kilka razy w tygodniu, zaklada sobie
    nowe,darmowe konta na o2.pl/go2.pl/wp.pl etc. i regularnie spamuje grupy.

    Ps. Nie zboczylismy z tematu sciagania mp3 :P

    --
    * i tak koniec jest metr pod ziemia * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701