  • Data: 2003-02-12 23:08:37
    Temat: Re: Sciaganie mp3 dla kogos a prawo :)
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>
    niebacznie popelnila news:b2b9st$liq$1@nemesis.news.tpi.pl:
    > Zeby bylo opisowo:-)) Klient podaje mi dokladny adres
    > mieszkania, które mam okraść,
    A dlaczego tak uwazasz skoto...

    > ba nawet komplet kluczy do niego.
    Moze on ma prawo do tego mieszkania wejsc?
    = moze ma oryginalne nagranie?

    > Moim zadaniem jest wlamac się,
    Przy pomocy kluczy?
    > ukraść kolorowy telewizor i
    znowu ta kradziez..
    > komputer, dostarczyc to klientowi, moim wlasnym samochodem
    > Nastepnie to wszystko wyceniam, biorac pod uwagę min zuzycie
    > benzyny przez samochód.
    No wlasnie.
    Przychodzi klient, podaje adres, wrecza klucze, zamawia przewiezienie
    pralki, tv i costam jeszcze.
    Czy firma przewozowa nie powinna wykazac jedynie minimum starannosci
    i zdroworozsadkowej oceny opartej na doswiadczeniu zyciowym w ocenie
    czy moze sie podjac takiego zlecenia jako legalnego?
    Nie kazda przeprowadzka jest kradzieza,
    nie kazde mp3 jest zlamaniem praw autorskich, czyz nie?

    --
    pozdro
    poreba