eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoScenka z marketu: "W związku z (...) nie wymieniamy towaru" › Re: Scenka z marketu: "W związku z (...) nie wymieniamy towaru"
  • Data: 2020-07-14 19:38:07
    Temat: Re: Scenka z marketu: "W związku z (...) nie wymieniamy towaru"
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu wtorek, 14 lipca 2020 19:21:46 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > W dniu 2020-07-14 o 18:00, r...@o...pl pisze:
    > > Scenka z marketu - klientka postawiła na taśmie kasy czajnik elektryczny i pyta
    > > kasjerkę: "czy mogę wymienić, jakby coś nie działało?"
    > >
    > > Kasjerka pokazuje na wiszący przy kasie komunikat: "w związku z (....) nie
    > > wymieniamy towaru (...)" i mówi: "niestety nie można".
    > >
    > > Zatem przekaz dla klientki był taki: kupiłaś gupia krowo, nie działa, wal się,
    > > wypierdalaj, korona winny.
    > >
    > > Będąc następnym zapytałem kasjerkę o podstawa prawną - rzecz jasna nie miała
    > > o tym pojęcia. No więc jaka jest podstawa prawna takiego komunikatu dla klientów?
    > > Jakieś rozporządzenie coś zmieniło?
    >
    > Pytała o wymianę, a nie gwarancję, rękojmię.

    Gra słów: "wymienić, jeżeli nie będzie działać" - czyli gupia-cipa-krowa była
    na tyle prymitywną pizdą, że nie potrafiła złożyć tego zdania w jedno ze
    słów typu "gwarancja" lub "rękojmia". Zatem: "klientów debili nie obsługuje się
    - motłochu ze wsi wypierdalaj do dyskontów, jeżeli nie znasz podstaw języka
    polskiego!" :P

    ;-)

    Pozdr-
    -Rowerex

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1