eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoScenka z marketu: "W związku z (...) nie wymieniamy towaru" › Re: Scenka z marketu: "W związku z (...) nie wymieniamy towaru"
  • Data: 2020-07-15 08:58:29
    Temat: Re: Scenka z marketu: "W związku z (...) nie wymieniamy towaru"
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu wtorek, 14 lipca 2020 18:00:59 UTC+2 użytkownik r...@o...pl napisał:
    > Scenka z marketu - klientka postawiła na taśmie kasy czajnik elektryczny i pyta
    > kasjerkę: "czy mogę wymienić, jakby coś nie działało?"
    >
    > Kasjerka pokazuje na wiszący przy kasie komunikat: "w związku z (....) nie
    > wymieniamy towaru (...)" i mówi: "niestety nie można".
    >
    > Zatem przekaz dla klientki był taki: kupiłaś gupia krowo, nie działa, wal się,
    > wypierdalaj, korona winny.
    >
    > Będąc następnym zapytałem kasjerkę o podstawa prawną - rzecz jasna nie miała
    > o tym pojęcia. No więc jaka jest podstawa prawna takiego komunikatu dla klientów?
    > Jakieś rozporządzenie coś zmieniło?

    To ze sklep zgadza się na zwrot towaru w ciągu np 30dni to jego dobra wola i podstawy
    prawnej tu nie ma
    a jak czajnik będzie wadliwy to klient skorzystać może z rękojmi ew gwarancji

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1