  • Data: 2007-02-24 12:21:58
    Temat: Re: Sąsiad grozi procesem cywilnym
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> napisał

    > Wytłumacz mi jeszcze: PO CO ten
    > tzw. "upierdliwy sąsiad" miałby celowo bawić się w złośliwości wobec
    > inicjatora wątku? Bo nie ma nic lepszego do roboty - czy jak?

    Bo tak!
    Mało wiesz o ludziach. Ja do niedawna myslałem podobnie jak ty,
    od kilku lat jestem w sytuacji gorszej niż autor wątku - za sprawą
    jednego sąsiada. Moja wiedza o ludziach istotnie się poszerzyła :(

    > Dym - popatrz, popatrz - jakoś nie uznaje granic posesji, a dobre rady w
    > stylu "niech w ogóle okien nie otwiera, jak mu coś nie pasi" - to jakieś
    > chyba nieporozumienie?

    Ogrzewanie węglowe to najzupełniej normalna i legalna sprawa.
    A jak spalasz węgiel to jest dym. Praw fizyki pan nie zmienisz
    i nie bądź pan rura ;)