    From: ant <a...@n...tld>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Samowolny chrzest
    Date: Wed, 14 Jan 2009 11:12:13 +0100

    Animka wrote:
    > Mają prawo. W Warszawie jest nawet kościół dla mundurowych.
    > A skąd wiesz, że chrzcili dzieciaka w czasie pracy?

    Wyczytałem gdzieś, że przyjechała policja, a ksiądz szybko ochrzcił
    dzieciaka, a za chrzestnych robili mundurowi. Nie jest w sumie
    istotne w tym momencie czy to prawda czy tez nie, interesuje mnie,
    czy policjant w trakcie słuzby ma do tego prawo? Nie interesuje mnie
    też odpowiedź w stylu "Mają prawo. W Warszawie jest nawet kościół dla
    mundurowych..." bo tak może każdy powiedzieć. To, że kościół jest dla
    mundurowych nie znaczy, że mundurowi zamiast pracować mogą zamiennie
    się modlić. Mamy jakiś rozdział kościoła od państwa czy raczej to
    już jedność?