  • Data: 2009-01-14 10:21:50
    Temat: Re: Samowolny chrzest
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > Dyskutujesz z czubkiem szukającym nie pierwszy raz pretekstu do
    > idiotycznej dyskusji o niczym, byle tylko popisać sobie.
    > Może gdzie indziej ma bany, a tu mu nie ma kto dać, więc trolluje na
    > całego i chorą psyche zaspokaja.

    Byłeś już może u lekarza ? Czy newsy są wystarczającym lekarstwem na
    Twoje dysfunkcje emocjonalne ? :)

    Kurcze, Jotte - Twoje posty powinny mnie denerwować, oburzać albo
    wywoływać inne złe emocje. One jednak mnie śmieszą i wywołują litosne
    współczucie dla człowieka, który niewątpliwie cierpi. Śledzę Twoje posty
    od dłuższego czasu i zdążyłem się przekonać że stałym elementem Twoich
    wypowiedzi jest jad, arbitralnie wypowiadane wypowiedzi nacechowane
    nienawiścią, chamstwem wobec innych.

    Zmartwię Cię - nie jestem czubkiem, niestety - tak twierdzą moi
    przyjaciele i żona. A nawiasem - masz przyjaciół ? A żonę masz ? Nigdzie
    też nie mam banów, przynajmniej na razie. Psyche mam w miarę zdrową. Ci
    którzy mnie znają dużo lepiej od Ciebie, wyrażają swoim zachowaniem
    sympatię wobec mnie, najogólniej mówiąc szanują mnie.

    Wyjątkowo raz pozwoliłem sobie odnieść się do Twojej, pożałowania
    godnej, wypowiedzi. Dla sportu spróbowałem zniżyć się do Twojego poziomu
    i muszę Ci powiedzieć, że w tym jesteś jednak lepszy ode mnie. Cóż, lata
    praktyki czynią mistrza :)

    Przy okazji życzę Ci wszystkiego najlepszego - szczerze. Zbyt wiele
    osób znam które naprawdę wielkie tragedie osobiste maskują zachowaniami
    które w ocenie ogółu czynią ich najgorszym elementem. Jesteś
    niewątpliwie człowiekiem inteligentnym, być może nawet bardzo wrażliwym
    a to właśnie inteligentne, wrażliwe osobowości są szczególnie podatne na
    zmiany osobowości, które prowadzą do takich zachowań. Jeśli Twoje
    zachowanie jest ogólnie akceptowane wokół, to nie problem. Jeśli jednak
    miewasz w życiu codziennym problemy, może warto udać się do psychologa ?
    W przeciwnym wypadku może być tylko gorzej. Przemyśl to w spokoju...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio