  • Data: 2009-01-14 10:28:25
    Temat: Re: Samowolny chrzest
    Od: adp <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >         A czy ja napisałem że mi obojętny był chrzest własnego dziecka ?
    > Napisałem że obojętne mi to, że tamto dziecko zostało ochrzczone. To
    > przykre, że gdy elementem kontekstu stają się kwestie związane z religią
    > nagle dyskusja zaczyna się zaogniać. Czy gdziekolwiek wyraziłem się
    > jakobym był wojującym ateistą tudzież "innowiercą" któremu nie podoba
    > się samowolny chrzest dziecka ?? Czy byłbyś łaskaw znaleźć chociaż
    > podobne sformułowanie ?

    Ale w zupelnosci wystarcza to, co napisales. Niczego sie nie
    domyslalem.
    Powtorka z dokryny:

    1 "Bedziesz milowal blizniego swego..."
    2 "Nie bedziesz mial Bogow cudzych..."
    3 "Chrzest sw. konieczny do zbawienia"

    z 1 i 3 wynika, ze fakt ochrzczenia blizniego twego nie ma prawa byc
    ci obojetny
    z 2 wynika, ze prawo cywilne powinno byc dla ciebie podrzedne, mniej
    istotne niz 1 i 3.

    reszta to brak wiedzy i wyobrazni, co sie pisze...

    To nie jest tak, ze tematyka religijna zaognia. Jest to raczej
    tematyka, w zakresie ktorej jest najwiecej indolencji i niewiedzy. I
    dlatego posty w tej tematyce sa czesto tak razace.