    From: Sebcio <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Samowolny chrzest
    Date: Wed, 14 Jan 2009 11:05:03 +0100

    adp pisze:

    > Chce tylko zauwazyc, ze jesli swoje ochrzciles a w/w jest ci
    > "obojetne", to bardzo dziwne. Albo nie znasz dokryny katolickiej, wg
    > ktorej chrzciles wlasne dziecko, albo...

    A czy ja napisałem że mi obojętny był chrzest własnego dziecka ?
    Napisałem że obojętne mi to, że tamto dziecko zostało ochrzczone. To
    przykre, że gdy elementem kontekstu stają się kwestie związane z religią
    nagle dyskusja zaczyna się zaogniać. Czy gdziekolwiek wyraziłem się
    jakobym był wojującym ateistą tudzież "innowiercą" któremu nie podoba
    się samowolny chrzest dziecka ?? Czy byłbyś łaskaw znaleźć chociaż
    podobne sformułowanie ?

    > Moze sie czepiam slowek, ale takie postawy sa ostatnio dosc
    > charakterystyczne...

    Mówisz o czepianiu się słówek ?

    --
    Pozdrawiam,