  • Data: 2013-12-30 10:36:05
    Temat: Re: Samowola budowlana
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-29 16:06, Stokrotka pisze:
    > Jesteś bezczelny.

    > Nie rozumiesz ani prawa, ani życia.
    > Ty byś sąsiadowi zamurował okno i nie wiedział o co tamten ma żal.

    Pisz tylko w swoim imieniu, bo ja wiem lepiej co ja bym zrobił i dlaczego.

    > Zależy jaki market, w jakiej odległości i tysiąc innyh warunkuw.
    > Dobry jest market w odległości 100m, ale nie 2m.

    Widać, że kompletnie nie znasz przepisów budowlanych, skoro piszesz o 2m.
    Poprzednio gdzie mieszkałem otwarto po sąsiedzku market Tesco, od
    którego dzieliła droga i parking, łącznie ok. 30m od moich okien. Fakt,
    że rano przyjeżdżały TIR-y z towarem i to była jedyna uciążliwość, ale
    dla okolicznych mieszkańców wiele korzyści. Tańsze produkty, kilka
    kolejnych miejsc pracy, a nawet miejscowi żule zamiast okradać
    samochody, zaczęli dorabiać targając z marketu makulaturę do skupów i
    drewniane skrzynki na opał. Mieszkańcy nawet korzystali z miejsc
    parkingowych na parkingu tego marketu.
    Odremontowano, stary i paskudny budynek. Poprawiono drogi, wybudowano
    chodniki. Zamontowano oświetlenie na skrzyżowaniu, gdzie poprzednio
    dochodziło do wielu wypadków. Poprawiono przystanki autobusowe i
    tramwajowe. Wszystko z udziałem funduszy firmy Tesco.