  • Data: 2006-11-15 14:54:58
    Temat: Re: Samochód z komisu....
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gollum napisał(a):

    > Teoretycznie tak, ale z drugiej strony... To autoryzowany punkt
    > napraw... Poza tym zawsze moga mi powiedziec, ze usterka powstala
    > nastepnego dnia po sprawdzeniu auta... I nie udowodnie im, ze bylo
    > inaczej...

    Wietrzę spisek :D

    Którzy mechanicy powiedzieli Ci, że ta kontrolka gaśnie i zapala się?
    Czy ci sami którzy dokonali przeglądu przed sprzedażą?

    Niektóre kontrolki można pewnie kasować podłączając się do komputera -
    niemniej jak podzespół jest uszkodzony to i tak za chwilę ta kontrolka
    się zapali. Nieuczciwy komisant pewnie pierwsze co robi to kasuje takie
    obniżające cenę auta kontrolki :)