  • Data: 2006-11-15 14:59:59
    Temat: Re: Samochód z komisu....
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Którzy mechanicy powiedzieli Ci, że ta kontrolka gaśnie i zapala się?
    > Czy ci sami którzy dokonali przeglądu przed sprzedażą?

    Nie ci sami. Auto sprawdzali w autoryzowanym punkcie obsługi, wszystko
    było w porządku, bo sam zaglądałem im w komputer, więc wykluczam
    ewentualny spisek komisanta ze stacją obsługi. Faktem jest, że komisant
    próbował mnie odwieść od pomysłu zaprowadzania auta do ASO twierdząc, że
    "pan Zdzisiek" sprawdzi to samo za 1/3 ceny.. Ale nie dałem się
    przekonać i pojechaliśmy do ASO... A dzisiaj rano pojechalem do innego
    serwisu, i tam wlasnie dowiedzialem sie, ze usterka ta ma to do siebie,
    ze kontrolka nie pali sie caly czas, lecz zdarza sie, ze moze "zgasnac"
    na tydzien, a ja nie odczuje, ze cos w silniku jest uszkodzone...

    > Niektóre kontrolki można pewnie kasować podłączając się do komputera -
    > niemniej jak podzespół jest uszkodzony to i tak za chwilę ta kontrolka
    > się zapali. Nieuczciwy komisant pewnie pierwsze co robi to kasuje takie
    > obniżające cenę auta kontrolki :)

    Zgadza sie. Ale nawet, jak skasuje kontrolki, to da sie wyczuc, ze
    silnik nie ma odpowiedniej mocy i sie zamula (tak, jak w przypadku tej
    usterki). A podczas jazdy probnej i przez kilkanascie godzin od odbioru
    samochodu wszystko bylo w porzadku... Tyle, ze wlasnie moze jakies
    elementy w pompie wtryskowej raz dzialaja, raz nie... i o to w tym
    wszystkim chodzi...

    Ja nie twierdze, ze sprzedawca wiedzial o tej usterce.. Moze byc tak,
    ze on sam o tym nie wiedzial.. Ale nie zmienia faktu, ze usterka
    istnieje, a samochod kupilem od niego...