  • Data: 2006-11-16 12:33:42
    Temat: Re: Samochód z komisu....
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedzieli Ci to na ASO przed zakupem samochodu? Jesli tak, to sam
    > sobie juz odpowiedziales. Zostales poinformowany ze jest uszkodzenie.
    > Komis mogl nie wiedziec o tej awarii, zauwaz ze oni nie jezdza tymi
    > samochodami tylko najczejsciej stoja u nich na placu.

    Na ASO nie powiedzieli bo wtedy bylo wszystko w porzadku, nie bylo
    zadnych kodow usterek w komputerze, wiec stwierdzili, ze jest wszystko w
    porzadku. Nie zostalem poinformowany o zadnej usterce...
    Samochod jest sprowadzany, w komisie twierdza, ze przyjechal na wlasnych
    kolach z Niemiec (jeden z komisantow go prowadzil)... Ale tego tez nie
    moge byc pewien, bo auto moglo przyjechac rownie dobrze na lawecie...

    > Tego nie jestes w stanie udowodnic. Pozatym jesli (tak jak pisalem
    > powyzej) wiedziales o usterce przed zakupem, to znales jego stan
    > techniczny i ew. ryzyko wziales na siebie.

    Wlasnie w tym "problem" ze nie mialem pojecia o usterce... A jest niemal
    pewne, ze usterka wystepowala i przed zakupem, tylko zostalo to
    odpowiednio zamaskowane.. Tyle tylko, ze raczej nie jestem w stanie tego
    udowodnic...