  • Data: 2006-04-03 10:49:13
    Temat: Re: Samobojstwo - nie rozumiem!
    Od: Stanisław Halik <s...@t...lain.pl> szukaj wiadomości tego autora

    quasi-biolog <q...@g...skasuj-to.pl> wrote:

    > [...] Jeszcze w krajach anglo-saskich, w ktorych system prawny bazuje
    > na precedensach, tego typu prawne potworki sa zrozumiale - ktos kiedys
    > na jakims zadupiu cos takiego zasadzil, wiec mozna sie na to powolywac
    > (w ten sposob w polodniowo-zachodnich stanach USA formalnie karalny
    > jest np. seks oralny, nawet z wlasna wspolmalzonkiem

    ja z kolei słyszałem o decyzji, jakoby było to niezgodne z hamerykańską
    konstytucją, w ten sposób unieważniającą przepis o delegalizacji seksu
    analnego/oralnego, obowiązujący w kilku stanach. [1]

    > LOL! :D

    karalne poprzez instytucjonalizowanie takiej osoby, oczywiście wbrew jej
    woli. [1] za to ponoć u dzikusów próby samobójcze są (były?) karane
    śmiercią :-)

    [1] WIKIPEDIA SAYS IT, THEREFORE IT MUST BE TRUE!

    gościnnie,

    -- sh