  • Data: 2006-04-03 11:16:17
    Temat: Re: Samobojstwo - nie rozumiem!
    Od: Stanisław Halik <s...@t...lain.pl> szukaj wiadomości tego autora

    quasi-biolog <q...@g...skasuj-to.pl> wrote:

    > Non sequitur. Przeciez nie to w pasach jest komiczne, ze sa nieskuteczne, lecz
    > to, ze sluza do "uszczesliwiania na sile". Jesli chce ryzykowac zycie, to
    > uwazam, ze mam do tego "przyrodzone prawo" i nie zycze sobie, by sie panstwo w
    > to wtracalo.

    jest jeszcze kwestia taka, że jeśli ktoś kark sobie skręci wypadając
    przez przednią szybę, inny uczestnik wypadku może za to beknąć bardziej.

    oczywiście, nie jest to racjonalna podstawa dla istnienia takiego
    przepisu (jak również np. obowiązku posiadania kasku przez
    motocyklistów), co najwyżej obnaża kolejne luki i niedoskonałości
    obecnego prawa.

    [...]
    > A samobojcow, ktorzy zabijaja tyle osob postronnych co meteoryty, chcesz
    > przesladowac akcjami policyjnymi jak ta z artykulu w onecie. Kabaret.

    zastanów się co stałoby się z Opinią Publiczną po "legalizacji"
    samobójstw, nawet tylko i wyłącznie dorosłych. każdy brukowiec miałby to
    w nagłówku przez kolejne kilka wydań, środowiska religijne wyraziłyby
    sprzeciw, opozycja wypowiadałaby się głośno o odrzuceniu wartości
    "moralnych". być nie może!

    gościnnie,

    -- sh