    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sad grodzki czy mandat ??
    Date: Tue, 20 Nov 2007 18:08:20 -0600

    Yzedef wrote:

    > Dzieki za rzeczowa odpowiedz! policjant nic nie mowil mi o kosztach
    > sadowych, cala akcja byla na pasach zero innych pieszych ja i moj pasazer..
    > widzacy tylko jak koles dobiega i kopie :), swiety nie jestem i juz widze
    > jak sedzina pyta jak zdarzyl dobiec przez 3 pasy :)), musze sobie to jakos
    > logicznie opracowac:), bo byl na pasach w malej czesci.. to fakt.... ale
    > ewidentnie zrobil to celowo, uciekal.. i potem sie jeszcze szarpal ze mna co
    > bodajze jest nagrane w zgloszeniu na 112 z tego co wiem scjagali to
> [...]
    sprawa o nieustapienie pierwszeństwa będzie rozpatrywana niezależnie od
    tego co gościu zrobił. Nikt nawet o to nie będzie pytał.
    Będzie ich interesowało gdzie był pieszy kiedy zacząłeś skręcać, czy
    zwolniłeś, czy przyspieszyłeś, czy gościu musiał zwolnić, żeby cię
    przpuścić czy przyspieszyć, żeby nie zostać rozjechanym.

    Jakoś to blado widzę, bo nikt nie kopie z buta w samochód jak nie musiał
    przed nim uciekać, ale próbować zawsze możesz.