  • Data: 2007-11-21 00:01:25
    Temat: Re: Sad grodzki czy mandat ??
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yzedef" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fhvlsn$bd5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Napisal co wiedzial :)) tylko zupelnie bez senu.. ja o czym innym ty
    > innym...?? nie bede ci pisal ile lat mam prawko ile kkm zrobilem bo po co
    > ?:)) chlopie! ja wiem ze jestes miszczem drogowym :)) ale daruj sobie
    > takie komentarze, nie zachowuj sie jak typowy polaczek.. prosze :))

    Ty również zachowujesz się jak polaczek. Jeśli wmawiasz nam, że jechałeś
    na strzałce, po czym zaczynasz historię, jak to gość podbiegł przez pół
    jezdni i kopnął Ci w błotnik, to weź pod uwagę, że jeśli skrzyżowanie ma 4
    pasy, to zazwyczaj nie ze wszystkich da się skręcać w prawo. Na razie twoja
    historia brzmi absurdalnie, a prawda jest zapewne taka, że skręcałeś z pasa
    po prawej stronie, przejeżdżając przechodzącemu po przysłowiowych "butach",
    więc się wkurzył i odmalował Ci kopa w błotnik. On zezna, że się
    przestraszył i odruchowo bronił się przed upadkiem, a ty dostaniesz grzywnę
    za wtargnięcie na pasy i stworzenie zagrożenia w ruchu drogowym. Bo jak
    sądzę, porzuciłeś samochód na skrzyżowaniu, aby gonić typa, natomiast prawda
    jest taka, że najpierw powinneś zadbać o bezpieczeństwo innych uczestników
    ruchu, a dopiero później biegać za swoimi dobrami materialnymi.