    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)
    Date: Sun, 1 Jan 2023 11:52:03 +0100

    On Sun, 1 Jan 2023 10:12:56 +0100, Akarm wrote:
> [...]

    Nie wiem czy mozesz. To teraz forma podatku - oplata dla gminy :-)

    > Nie.
    > To nie spółdzielnia udzieli ci informacji, tylko pracownik spółdzielni,
    > czyli mój, twój - nasz pracownik. Albowiem spółdzielnia to my. I to my
    > tworzymy prawo, które obowiązuje nas i naszych pracowników.

    Teoria.

    > Skoro my uchwalamy sposób komunikacji, to zarząd i wszyscy nasi
    > pracownicy maja obowiązek do tego się stosować.

    Glosowales za jakim MOL?
    A moze choc glosowales, zeby spoldzielnia zalozyla strone www ?

    > I gdyby pytający poszedł do zarządu, to na pewno uzyskałby wszelkie
    > informacje - jeśli jest do otrzymania tych informacji upoważniony.

    A sekretarka prezesa powie "informacji udziela Biuro obslugi
    mieszkanca, w poniedzialki i srody od 12 do 14" :-P

    I co - moze tak byc?

    > W omawianym przypadku chodzi o udzielanie informacji spółdzielnianych
    > osobie, której nie da się zweryfikować. Pytanie przez e-mail zadać może
    > każdy. Skąd pracownicy spółdzielni mają wiedzieć, kto kryje się za
    > danymi widocznymi w e-mailu?
    > Pytanie, zadane przez osobę zweryfikowaną, pewnie nie będzie
    > pozostawione bez odpowiedzi.

    No ale nie odpowiedzieli, ze nie odpowiadaja z takiego powodu.

    J.