    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)
    Date: Sat, 31 Dec 2022 06:20:22 GMT

    On 2022-12-30, EmBuf <e...@g...com> wrote:

    > O ile mi wiadomo, żadna moda nie może być nikomu narzucona.
    > Ja zaś, kontaktując się z kimś w określony sposób, tym samym
    > jasno wskazuję, jaką drogą pragnąłbym otrzymać odpowiedź.

    > Wynajmuję -- i płacę za możliwość mieszkania tutaj. Osoba ta upoważniła
    > mnie do bezpośrednich kontaktów ze spółdzielnią we wszelkich kwestiach
    > dot. mieszkania czy osiedla -- po prostu nie chcąc się tym zajmować.

    Dostarczyłeś skutecznie spółdzielni odpowiednie pełnomocnictwo? Jeśli to
    do czego ta osoba Cię upoważniła przekracza zarząd zwykły, to pewnie
    musi być dodatkowo notarialne.

    Nie zrozum mnie źle, zasadniczo też mnie wku..wia ustawianie wszystkiego
    pod cudze widzimisie i wygodę, ale niekoniecznie zaraz oznacza to
    złośliwość spółdzielnianych biurw a i często szkoda życia aby się w
    każdej takiej sprawie szamotać. Szczególnie gdy nie wymaga to jakiegoś
    specjalnego wysiłku i ryzyka aby się dostosować.

    Jak już ktoś napisał, ślij im wszystko poleconymi za potwierdzeniem
    odbioru, zaznaczając wymagany sposób komunikacji. To czy będziesz mógł
    skutecznie popieniaczyć się prawnie będzie zależeć o jakie to fakty się
    ich pytasz, przyjmując, że masz prawo domagać się odpowiedzi. Jeśli są
    złośliwi to w ogle dziwne, że Ci odpowiadają o jakimś MOLu. Mogliby Cię
    spokojnie olać, bo wkońcu mogą mieć uzasadnione wątpliwości czy autor
    mejla jest tym za kogo się podaje.

    --
    Marcin