  • Data: 2022-12-30 21:39:47
    Temat: Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)
    Od: EmBuf <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Rzecz w tym, że jet to jak najbardziej dostępne miejsce, dla każdego
    > człowieka z dostępem do internetu - czyli np. dla zadającego pytanie
    > przez e-mail.

    Nie -- bo można mieć dostęp do e-maila, a do WWW można nie mieć.
    Proszę -- jak też umiem tak ,,dyskutować" jak ze mną dyskutują (,,pomidor"). :)

    Poza tym: ja chciałbym odebrać informację, pod którą wyraźnie ktoś
    się podpisał, jako działający w imieniu Sp-ni. Choćby po to, aby móc się
    powołać na to, że ,,konkretnie Pan X.Y. poinformował mnie, że...".