  • Data: 2022-12-30 21:46:24
    Temat: Re: SM sobie pogrywa (tzw. system MOL)
    Od: EmBuf <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Każdy uprawniony otrzymuje login i hasło dostępu do zasobów spółdzielni,
    > które w każdej chwili może przeglądać przy pomocy dowolnej przeglądarki
    > internetowej.

    No dobrze, ale ja nie mam ochoty rejestrować się w 500-nym serwisie, po prostu.

    Ja zadałem pytanie mailem -- i dalej nie mogę wyjść z zadziwienia, że ktoś się
    aż tak sili na złośliwości wobec mnie, byle mi tylko nie odpowiedzieć mailem.
    Ten ktoś przecież pobiera za swoją pracę wynagrodzenie, prawda? M.in. za
    udzielanie odpowiedzi na pytania.