    From: Roman <R...@n...ma.adresu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Date: Mon, 4 Jul 2016 22:29:21 +0200

    W dniu 04.07.2016 o 11:45, m pisze:
    > On 04.07.2016 10:17, Wojciech Bancer wrote:
    (...)
    > I chyba w obowiązującym stanie prawnym sam rozwód, w sytuacji opisanej
    > przez wątkodawcę, wymagałby poświadczenia nieprawdy o całkowitym i
    > trwałym rozkładzie pożycia małżeńskiego.
    >
    > p. m.

    Hmm... tak się zastanawiam, w zasadzie mógłbym zrobić awanturę taką
    na klatce w bloku gdzie mieszkam - mógłbym rozbić butelkę z niedopitym
    piwem albo lepiej wódką, wybić szybę, zrobić jakieś głośne krzyki w
    środku nocy na korytarz.

    Tak też gdy z sądu przyjdzie "pani" na wywiad, to od razu powiedzą jej
    uczynne sąsiadki, że na piętro, gdzie mieszka TEN WARIAT, którego
    wszyscy się tu boją, to lepiej aby nie wchodziła.... Nie wiem, czy to
    wystarczy do oceny, że nastąpił "trwały rozkład" itd.

    Pozdrawiam,
    Kazik