  • Data: 2016-07-05 10:01:36
    Temat: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 03.07.2016 23:38, Wojciech Bancer wrote:

    > Nie, nie było. Ustalmy jedno: jak cwaniaczysz na podatkach, to nie cwaniaczysz
    > na władzy, tylko na uczciwych podatnikach. Bo władza będzie miała konkretnie
    > w pompie czy akurat z Ciebie ściągnie więcej, czy mniej.

    Wojciechu, jest to trochę bałamutny argument. To jest argument z tych co
    mówią żeby nie strzelać do żołnierza po drugiej stronie okopów, bo to
    nie jemu powinieneś szkodzić a generałom którzy go wysłali na front.
    Problem w tym że będąc zwykłym żołnierzem, do generałów dotrzesz tylko
    zabijając bądź biorąc w niewolę ich żołnierzy, najlepiej w dużej ilości.

    Przy założeniu opresyjności państwa a co za tym idzie - traktowania
    podatku jako grabieży, ratowanie się przed grabieżą jest tak samo
    nieetyczne jak ratowanie się przed atakującym dzikim zwierzem. Tutaj też
    jak uciekniesz szybciej, to tenże dorwie tych co biegną wolniej. Czy z
    tego wynika że masz nie uciekać?

    p. m.