  • Data: 2016-07-05 12:03:20
    Temat: Re: Rozwieść się czy nie - co radzicie?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/05/2016 06:25 PM, m wrote:

    > Wniosek wynika wprost z założeń.

    > Państwo z definicji ma monopol na przemoc, nie ma prawa stosować opresji
    > (w znaczeniu "ucisk, ciemiężenie").

    To już kwestia umowy.

    Niektórzy w naszym kraju za opresję uważają fotoradary na ulicach i
    konieczność przestrzegania przepisów na drogach.

    I to już dla nich argument dla kantowania na podatkach ("no bo skoro
    zdzierają na fotoradarach i mandatach, to ja będę nabijał bez paragonu i
    ch..." - argumentacja niemal identyczna).

    Tomasz Chmielewski
    https://wpkg.org