  • Data: 2004-04-15 15:58:26
    Temat: Re: Rozczenia do domeny
    Od: "szerszen" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "virus" <a...@z...pl> napisał w wiadomości

    pod koniec zeszlego roku mialem sprawe o ktorej pisalem, ktos
    zarejestrowal domeny, i podszywal sie pod firme w ktorej pracuje,
    rozmawialem wtedy i z naskiem i z sadem arbitrazowym i z prokuratura,
    wszyscy zgodnie twierdzili to co napisalem, sad arbitrazowy nie odbierze
    ci domeny jesli uzytkujesz ja zgodnie z regulaminem i nie podszywasz sie
    pod firme korej nazwa jest domena, szczegolnie w twoim wypadku kiedy nazwa
    powstala dlugo po zarejestrowaniu domeny

    nawet w moim wypadku ewidentnego naruszenia prawa, nie bylo to takie
    oczywiste ze dostane domeny o ktore mi chodzilo, na szczescie domeny
    zarejestrowal jakis malolat ktory chcial na nich zarobic i po postraszeniu
    sprawa karna sam je oddal grzecznie