  • Data: 2013-09-01 19:33:40
    Temat: Re: Rowerzystka skasowana przez faceta z deską
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.09.2013 09:09, Andrzej Lawa pisze:

    > Tak samo.

    Jakie samo? Wrotkarz jest legalny na chodniku.

    > Chodnik to miejsce dla pieszych

    No. I gość na wrotkach, rolkach, wózku inwalidzkim, o kulach itp. są
    legalni na chodniku.

    > i należy się spodziewać, że
    > ktoś może nagle rozłożyć ręce, zatrzymać się "w miejscu" czy dać
    > gwałtownie krok w bok.

    Czyli jak jest inwalida o kulach to nie ma prawa na chodniku, bo jak nie
    umie odpowiednio szybko uskoczyć to jego wina, że dostał deską przez łeb?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek