  • Data: 2013-09-01 20:10:32
    Temat: Re: Rowerzystka skasowana przez faceta z deską
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01.09.2013 20:03, RadoslawF wrote:

    > Nie tak dawno na tej grupie wytłumaczono mi że jak w czasie cofania
    > przywaliłem w nielegalnie zaparkowany pojazd to była wina przywalającego.
    > Jak przywali przechodzień deską to już wina nielegalnie zaparkowanego
    > samochodu lub nielegalnie jadącej rowerzystki.
    > Fajna jest ta zmienna interpretacja.

    No to jest proste. NAsze prawo jest proste i jasne. Dlatego
    interpretacje zdarzenia są... jakie są. Raz z lewa, raz z prawa. Wygrywa
    glośniej krzyczaca papuga.

    Poszkodowany zwykle jest stawiany w gorszej sytuacji. Sprawca ma ochrone
    prawna. Widac na grupie

    - koles co pobil dziadka nr 1 /na oczach monitoringu/ smieje sie z izraela

    - koles co pobil dziadka nr 2 "szczesliwie" zatrzymany, ale nie za ...
    pobicie dziadka nr 2

    - rowerzystka, ktorej ktos przyjebal decha - moze sie modlic, zeby ja
    jakas papuga nie pozwala o odszkodowanie za "najechanie pieszej dechy"

    zen.aspx