  • Data: 2013-09-02 11:43:18
    Temat: Re: Rowerzystka skasowana przez faceta z deską
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 1 Sep 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > Do momentu kiedy zatrzymywany wyrazi chęć przedstawienia się dokumentem
    > tożsamości.

    No przecież, wyraźnie napisałem "nieznany".
    Przestał być nieznany, trudno.

    > Swoją droga jak zwykle popieram rowery jako środek transportu i nawet w
    > przypadku pustych lub prawie pustych chodników i braku ścieżek zachęcam do
    > jazdy chodnikiem

    Tia...
    A jeździj sobie chodnikami do upojenia.
    (żeby nie było - w skrajnie trudnych warunkach owszem, jadę chodnikiem)
    Ja tam wolę pewną DDRkę objechać nadkładając 1,5 km (no chyba żeby
    zamienili DDR z jezdnią i to na jezdni porobili skoki w bok)

    pzdr, Gotfryd