    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rowerzystka skasowana przez faceta z deską
    Date: Sun, 01 Sep 2013 09:15:22 +0200

    W dniu 2013-09-01 09:09, Andrzej Lawa pisze:

    > Tak samo. Chodnik to miejsce dla pieszych i należy się spodziewać, że
    > ktoś może nagle rozłożyć ręce, zatrzymać się "w miejscu" czy dać
    > gwałtownie krok w bok.

    Rolkarz to też pieszy, więc facet z deską "powinien się spodziewać, że
    ktoś będzie jechał na rolkach" (że sobie tak pozwolę sparafrazować).

    Ponadto pieszy musi też się spodziewać, że będzie ktoś jechał na
    rowerze, bo jest to możliwe na każdym chodniku.

    "Deskacz" nie może zatem twierdzić "nie mogłem się tam spodziewać roweru".

    --
    Liwiusz