    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rowerzystka skasowana przez faceta z deską
    Date: Sun, 01 Sep 2013 00:32:06 +0200

    > Zgoda.

    > Ale musiałbyś dać się wyprzedzać pieszym, aby nie podpaść
    > pod umyślność trafienia deską :)

    Umyslne? Wioze deske, na DDR ma nie byc pieszych. Jak ktos wszedl to nie
    mam obowiazku ustapic, zwlaszcza, ze jadac szybko moge nie wyhamowac.
    Choc bardzo, bardzo wysaki sadzie sie staralem, sa nawet slady hamowania...

    > Trzeba się zgodzić, że jeśliby pieszy WIDZIAŁ rower (np. jadący
    > naprzeciw), to mógłby odpowiadać za strzał deską.
    > Ale jeśli rower był z tyłu to trudno mu zarzucić że chciać
    > tą deską uderzyć.

    Czy jak wyrzucę za siebie, nie patrzac, pusta butelke. A ta butelka
    rozbije komus glowe, to moge sie tlumaczyc, ze przeciez nie chcialem
    nikomu zrobic ziaziu, a pech chcial, ze tam gdzie rzucilem, nie patrzac
    ktos byl i dostal w leb?

    zen.aspx